Over ons
ARBODIENSTVERLENING
Hoe de samenwerking eruit ziet is afhankelijk van uw wensen en behoeften. Hoeveel kennis is er bijvoorbeeld binnen de organisatie met betrekking tot verzuimbegeleiding en hoeveel tijd hebben uw leidinggevenden/medewerkers om het proces te begeleiden.
Werken aan preventie en verzuim doen we samen, daarom gaan we graag met u in gesprek over wat bij uw organisatie past. Houdt u graag de regie zelf of wilt u meer ontzorgt worden? Wat u ook kiest, de organisatie voldoet aan de minimale criteria die gesteld worden aan arbodienstverlening vanuit de meest recente arbowet-en regelgeving.
Meer informatie
ArboVisie kan als arbodienstverlener bijdragen in het gezond houden en maken van uw organisatie.
Online registratie- en verzuimsysteem Dossiermanager
Welk contract u ook kiest, u maakt altijd gebruik van het verzuimsysteem Dossiermanager. Hiermee kunt u niet alleen ziek- en herstelmeldingen invoeren maar u bent ook in staat uw verzuimproces te managen.
Zo helpt het systeem u bij het verzamelen van kwantitatieve en kwalitatieve verzuimgegevens maar ondersteunt het ook bij de termijnbewaking zodat u precies weet wat er van u wordt verwacht als er sprake is van ziekteverzuim.
Vast Team ArboVisie
Wanneer u voor de arbodienstverlening aansluit heeft u zoveel als mogelijk te maken met hetzelfde team van ArboVisie. Dat wil zeggen een vaste medewerker op ons secretariaat, een vaste procesbegeleider verzuim en een vaste (praktijkondersteuner) bedrijfsarts. Daarnaast werken wij met een vast netwerk van bedrijfsartsen en andere relevante disciplines als bedrijfsfysiotherapie, hogere veiligheidskundige en re-integratiebureaus en hebben daarmee een landelijke dekking.
Naast de pakketten voor verzuimbegeleiding kunt u bij ons ook terecht voor verschillende diensten welke verder worden toegelicht onder ‘voorkomen’, ‘sturen’ en ‘herstellen’, de drie onderdelen van het ArboVisie model.