Skip to main content
ArboVisie | Vacatures afbeelding pand

Vacatures

ArboVisie is een gecertificeerde arbodienst met oog voor zowel werkgever als werknemer.

We geloven in een proactieve en persoonlijke aanpak en werken met korte lijnen, zodat we snel kunnen schakelen. Met een team van ervaren bedrijfsartsen, arbeidsdeskundigen en specialisten zetten we ons dagelijks in voor duurzame inzetbaarheid. Daarvoor werken we samen een vast netwerk van kerndeskundigen en professionals op het gebied van bedrijfsfysiotherapie en re-integratiebureau ’s vanuit het Centrum Arbeid en Gezondheid in Oud-Beijerland.

Vacature Procesbegeleider Verzuim (24 uur)

Wil jij een sleutelrol spelen in het herstelproces van zieke MKB-medewerkers? Ben jij een scherpe analyticus die snel verbanden legt en beslissingen durft te nemen? Geloof jij in het motto ‘voorkomen is beter dan genezen’? Dan zoeken wij jou!

Jouw uitdaging

Als Procesbegeleider Verzuim ben jij de regisseur van het verzuimproces en de spil tussen werkgever, bedrijfsarts en externe partijen zoals UWV en re-integratiebureaus. Jij zorgt ervoor dat medewerkers snel en goed herstellen en helpt werkgevers de juiste stappen te zetten binnen de Wet verbetering Poortwachter. Dankzij jouw ondersteuning verloopt het proces efficiënt, zonder dat de werkgever zijn verantwoordelijkheden verliest.

Wat ga je doen?

  • Je begeleidt en adviseert werkgevers bij alle stappen binnen de Wet verbetering Poortwachter, zoals het Plan van Aanpak en WIA-aanvragen.
  • Je denkt proactief mee over preventie en duurzame inzetbaarheid, om verzuim te verminderen denk aan inzetten van preventief medisch onderzoek en trainingen.
  • Je bewaakt de voortgang en zorgt ervoor dat afspraken worden nagekomen.
    Je biedt ondersteuning bij administratieve processen, zoals de eerstejaarsevaluatie en 2e spoortrajecten.
  • Je verwerkt ziek- en herstelmeldingen en monitort re-integratieresultaten.

Wat vragen we?

  • Een afgeronde casemanagementopleiding (CROV of RCM).
  • Minimaal drie jaar ervaring in sociale zekerheid, verzuimbegeleiding en re-integratie.
  • Kennis van de Wet verbetering Poortwachter, WIA/WGA en de Ziektewet.
  • Een proactieve en resultaatgerichte werkhouding.
  • Zelfstandigheid én een teamgerichte instelling.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en een scherp oog voor procesoptimalisatie.
  • Vaardigheid in MS Office en IT-systemen.

Wat bieden wij jou?

  • Een marktconform salaris
  • Een laptop en mobiele telefoon
  • Pensioenregeling
  • Een winst gerelateerde eindejaarsuitkering
  • Standaard 25 vakantiedagen (ft) en daar bovenop kun je per jaar maximaal 5 dagen bij kopen bij fulltime
  • Werken in een betrokken, professionele en informele organisatie met korte lijnen.

Interesse?

Herken jij jezelf in dit profiel? Stuur dan je motivatie en cv voor 13 mei naar jacqueline@arbo-visie.nl. Vragen? Neem contact op via 06-29622674 of stuur een e-mail naar jacqueline@arbo-visie.nl.

Vacature Bedrijfsarts

Ben jij een ervaren bedrijfsarts en toe aan een volgende stap in jouw loopbaan? Heb je behoefte aan meer persoonlijke betrokkenheid, korte lijnen én ruimte voor jouw professionele expertise? Dan pas je perfect bij ons!

Wat ga je doen?

Als bedrijfsarts krijg je de kans om écht het verschil te maken. Je werkt in taakdelegatie en vormt een hecht duo met de praktijkondersteuner bedrijfsarts. Zo kun jij je focussen op dat wat er echt toe doet: professioneel medisch advies leveren, coachen waar nodig en bijdragen aan duurzame inzetbaarheid.

Je: 

  • Adviseert werkgevers en werknemers over werk en gezondheid;
  • Werkt samen met casemanagers, procesbegeleiders en andere professionals;
  • Coacht praktijkondersteuners bedrijfsarts vanuit jouw expertise;
  • Wordt ondersteund door een professionele backoffice voor planning en administratie;
  • Verricht spreekuren op onze locaties in Oud-Beijerland, Zevenbergen en Breda én bij klanten op locatie (regio Eindhoven – Goes – Rotterdam).

Wat neem jij mee?

  • Een geldige BIG-registratie als bedrijfsarts;
  • Ervaring met werken in taakdelegatie;
  • Een scherp oog voor mens én organisatie;
  • Sterke communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling;
  • Kennis van de Wet verbetering Poortwachter, WIA en relevante regelgeving;
  • Flexibiliteit, zelfstandigheid én een klantgerichte instelling;
  • Bereidheid om te reizen binnen jouw werkgebied.

Wat krijg je van ons?

Wij bieden niet alleen een marktconform salaris, maar ook aantrekkelijke aanvullende arbeidsvoorwaarden

Interesse?

Herken jij jezelf in dit profiel, ben je minimaal 24 uur per week beschikbaar en wil je samen met ons bouwen aan duurzame inzetbaarheid? We maken graag kennis met je! Stuur een mail naar jacqueline@arbo-visie.nl of neem telefonisch contact op via 06-29622674.

Vacature IT support medewerker (24–32 uur)

Sta jij altijd paraat bij IT-problemen en haal je energie uit het helpen van anderen? Dan is dit jouw kans om hét verschil te maken binnen een organisatie die dagelijks bezig is met mensen. Want dat is wat wij doen als arbodienst.

Wat ga je doen?

Als IT support medewerker ben jij met je collega het eerste aanspreekpunt voor klanten én collega’s bij technische vragen of problemen. Jij zorgt dat alles op rolletjes loopt, van hardware tot software. Daarnaast werk je actief aan het optimaliseren van IT-processen en systemen.
Jouw takenpakket is divers:

  • Ondersteunen bij het oplossen van systeemvraagstukken -en problemen
  • Beheren, installeren en verbeteren van applicaties en het verzuimsysteem
  • Onderhouden van (web)applicaties en software
  • Implementeren van nieuwe werkprocessen
  • Signaleren en oplossen van knelpunten binnen het systeem
  • Collega’s helpen met hard- en software issues.

Je werkt zelfstandig, maar ook nauw samen met leveranciers en collega’s om ervoor te zorgen dat de techniek de dagelijkse werkzaamheden niet belemmerd.

Wat breng jij mee?

  • Een afgeronde mbo-niveau 4 of hbo-opleiding in de richting van ICT
  • Minimaal 4 jaar ervaring in een soortgelijke functie
  • Kennis van Microsoft Windows en SQL server, Office en netwerken.
  • Goede beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal
  • Kennis van de privacywetgeving (AVG) en verzuimsystemen is een pre.

En als persoon ben jij iemand die…

  • Makkelijk contact legt en servicegericht is
  • Oplossingen ziet waar anderen problemen zien
  • Gestructureerd werkt en altijd overzicht houdt
  • Initiatief toont en zelfstandig aan de slag gaat

Wat bieden wij jou?

  • Een marktconform salaris
  • Een laptop en mobiele telefoon
  • Pensioenregeling
  • Een winst gerelateerde eindejaarsuitkering
  • Standaard 25 vakantiedagen (ft) en daar bovenop kun je per jaar maximaal 5 dagen bij kopen bij fulltime
  • Werken in een betrokken, professionele en informele organisatie met korte lijnen.

Interesse?

Herken jij jezelf in dit profiel? Stuur dan je motivatie en cv voor 22 mei naar jacqueline@arbo-visie.nl. Vragen? Neem contact op via 06-29622674 of stuur een e-mail naar jacqueline@arbo-visie.nl.